Contact Info / Websites

All 14 game Reviews


Fear Unlimited Full Edit Fear Unlimited Full Edit

Rated 5 / 5 stars

wicked

twisted game, its kind of like a devil-may-cry kind of game ( except 2-D )



Mouse 1.0 Mouse 1.0

Rated 5 / 5 stars

nice

first time a mouse game i've played was this cool



NG 1337 Translator! NG 1337 Translator!

Rated 2.5 / 5 stars

not perfect but its still ok

you should find some alt + no. codes, they make the words look 1337 AND are easily understandable. Keep going at it!



Final Fantasy Simdate RPG Final Fantasy Simdate RPG

Rated 3.5 / 5 stars

interesting..for a moment

haha, i was kinda suprised of how it got into the frontpage of newgrounds. It must have been for SOME reason, but that i do not knoe XD.

U should buy a ps/ps2 and PLAY theses games b4 making version 2. It would mean BIG help to your game :)



Alien Hominid Alien Hominid

Rated 5 / 5 stars

zzz...zzz....huh?

this game rocks
but now it doesnt even load or anything.
whats up with that?

But since i played this b4,
I wont give the game a bad score :),



Basic Spriting Tutorial Basic Spriting Tutorial

Rated 2.5 / 5 stars

neat

now i know how to make sprites perfectly . thx for making this tutorial. good job



Demonic Defence 3 Demonic Defence 3

Rated 4 / 5 stars

interesting.

good game



= Homer's Soundboard = = Homer's Soundboard =

Rated 5 / 5 stars

Simpsons rules

Im gonna prank a friend with this. thx for making it


FreakOfFlash responds:

Yea, thats like the reason i didnt make it good on the visuals, coz its made for pranking. yah..... or mebe im too lazy, lol, u pick


Schwarzeneggar Prank Call Schwarzeneggar Prank Call

Rated 2.5 / 5 stars

heheh

if you go to windows media player and typed in "arnold prank call" then you would get many prank call results with arnolds voice in-uuse!

P.S: I'm gonna go prank a friend with this now! thx!


People find this review helpful!

Stick Gadget Stick Gadget

Rated 1.5 / 5 stars

too short.

I woud have given you a better score if you made a longer movie.


Magosis responds:

heh yea this is a very short peice that was the first work i subbmitted to ng.